Airofit temelji na nešteto raziskovalnih
člankih s področja treninga dihanja.

IZBOLJŠANA DIHALNA MOČ

Močnejše dihalne mišice omogočajo športnikom na vseh ravneh, da izboljšajo svojo zmogljivost v okviru dela visoke intenzivnosti in tudi pri vzdržljivostnih športih. Če se osredotočite na dihalne mišice, predvsem na trebušno prepono, podaljšate čas do njihove utrujenosti in tako podaljšate oskrbo mišic s kisikom, ki ga mišice porabijo med vadbo.

POVEČANA VITALNA SPOSOBNOST

Airofit izboljša vašo vitalno sposobnost, kar je dejanska količina zraka, ki ga lahko vdihnete in izdihnete iz pljuč. Raztezanje trebušne prepone in medrebrnih mišic vam omogoča zmanjšanje preostale prostornine in povečanje količine uporabnega zraka. To je seveda zanimivo za športnike in tudi za bolnike z astmo ali KOPB.

Amalie Winther Olsen

POVEČANI ANAEROBNI PRAG

Za boljše delo naše mišice potrebujejo več energije, kot je lahko proizvedemo s kisikom. Naša telesa ne morejo zagotoviti dovolj kisika za tako naporno izvedbo. Navajanje mišic na okolje brez kisika zagotavlja dolgotrajno sposobnost daljšega delovanja pri visoki intenzivnosti.

KONCEPT AIROFIT JE PREIZKUŠEN

AMBU International je izvedla klinično raziskavo o vplivu Airofita na uspešnost vadbe. Študija je temeljila na treningu izdiha in vdiha ob odporu. Učinek zmogljivosti je bil izmerjen z običajnim Cooperjevim tekaškim testom pred dvomesečnim preskusom in po njem. 68 ljudi je bilo razdeljenih v 3 skupine, ki so 8 tednov trenirale z različnimi stopnjami odpora.

Skupina 1 je bila kontrolna skupina in je trenirala tako rekoč brez odpora – 0,5 %. Skupina 2 je trenirala s 33 % odpora, medtem ko je imela skupina 3 težko nalogo s treningom ob 50 % odpora. Rezultati kažejo, da so tisti v skupini 1 (kontrolna skupina) povečali svojo uspešnost za 0,5 %. Skupina 2 se je izboljšala za 8 %; skupina 3 je izboljšala atletske rezultate za 15 %. To dokazuje, da večja, kot je intenzivnost treninga z uporabo Airofita, močnejše postanejo uporabnikove dihalne mišice in tako omogočajo večjo zmogljivost.

Celotno raziskavo si oglejte tukaj. Link do raziskave… https://www.airofit.com/blogs/science/the-effect-of-two-months-training-with-aerofit

PREBERITE DODATNE RAZISKAVE

Vadba dihal je znanstveno dobro dokumentirana. Spodaj si oglejte najustreznejši izbor raziskav.

The Effect of Two Months Training with the AEROFIThttps://www.airofit.com/blogs/science/the-effect-of-two-months-training-with-aerofit

The Respiratory Muscles During Exercise – https://www.airofit.com/blogs/science/the-respiratory-muscles-during-exercise

Effect of Respiratory Muscle Training on Exercise Performance in Healthy Individuals – https://www.airofit.com/blogs/science/effect-of-respiratory-muscle-training-on-exercise-performance-in-healthy-individuals-a-systematic-review-and-meta-analysis

Effect of Additional Respiratory Muscle Endurance Training in Young Well-Trained Swimmers – https://www.airofit.com/blogs/science/effect-of-additional-respiratory-muscle-endurance-training-in-young-well-trained-swimmers

Inspiratory Muscle Training Enhances Pulmonary O2 Uptake – https://www.airofit.com/blogs/science/inspiratory-muscle-training-enhances

Inspiratory Muscle Training Improves Rowing Performance –

https://www.airofit.com/blogs/science/inspiratory-muscle-training-improves-rowing-performance